fredag 26. juni 2009

Skulle ha kjøpt...

Ja det er så mangt man skulle ha kjøpt.. Men det som troner øverst på listen min nå er:

Perler til lysekrone-prosjektet.. Noen som vet hvor jeg bør lete? Gjerne en nettbutikk ;)

• En duk til utebordet.. Kravene er: Voksduk, farge: beige eller lys mosegrønn...

Tavlemaling, Magnetmaling og  lakk til å ha på rammen, så kan jeg sette i gang med tavleprosjektet til podens "nye" rom :)
(Har noen prøvd denne magnetmalingen? Leste om den i et interiørblad, men husker ikke nå hvilket eller når, og har ikke sett det noe sted...)

• Stoff til spisestuestolene.. På grunn av katter og småbarn er det på tide å trekke de om.. Men må nok male stua først.. Så kan jeg ta stilling til farge/tekstur ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)