onsdag 17. mars 2010

Snø, kaos og award :)

Som sunnmøring med arbeidssted i romsdalen har det blit litt ekstra klabb og babb de siste dagene..
I tillegg har vi fått stooore mengder snø hjemme også, så trappa mi som va heelt fri for snø for få dager siden har behov for livreddende førstehjelp. Parkering er et mareritt og nå er selv jeg virkelig klar for VÅR!

Jeg er litt ute av bloggemodus om dagen.. Så lite inspirerende når dagene går med til måking og alel prosjekter stopper opp fordi mannen har vært i garasjen og først fått bilen til mamma klar for EU-godjenning, så fikset på sin egen.. Men i dag reiser mannen i nordsjøen, været har blitt mildere (igjen) og jeg har da et og annet prosjekt på gang på egen hånd som jeg kanskje får satt i gang med snart?

Så dere får bare beklage om det er langt mellom innleggene hos meg fremover, men å tvangsblogge er neppe løsningen for meg. Så kanskje om jeg sier at nå blir det nok en liten pause, så kommer inspirasjon og arbeidslyst strømmende? Jeg er uansett inne hos dere og leser...

Men jeg har da noe å glede meg over! De søte jentene Anne og Janne Merethe har begge sendt meg denne flotte awarden!


Tusen takk til begge to! Litt solskinn er ikke å forakte nå!
Denne skal vist sendes videre til hele 12 andre bloggere, men siden jeg er så sent ute med å sende denne videre og de aller fleste av dere som jeg har tenkt på allerede har fått den en eller flere ganger så sender jeg den ut til ALLE som er innom og føler for litt solskinn :)

Ønsker dere en goood dag!


8 kommentarer:

  1. Hei:) Skjønner godt at det kan være litt mangel på inspirasjon, sånn er det innimellom Kos deg i "pausen" din, så håper jeg at vi snart "sees" :)

    Ønsker deg en flott dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. Hei!

    Ja, det vel kanskje ikke helt enkelt å komme seg til og fra jobb om dagene? Mange stengte veier der oppe etter det jeg har fått med meg i nyhetene.

    Du får bare kose deg som best du kan om dagene, så kommer du tilbake på bloggen når du føler deg klar for det!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  3. Så enig med deg,jeg er så lei at snø nå.Jeg vil ha vår & energi ♥
    -Lisa ♥

    SvarSlett
  4. Tusen takk for den hyggelige kommentaren du la igjen hos meg:) Det varmet virkelig! Her har det vært grått og trist ute flere dager så begynner virkelig å bli lei!

    Veldig fin blogg du har forresten:) En liten pust i bakken er vel sunt innimellom!

    SvarSlett
  5. Har akkurat sendt denne awarden videre til deg! Hehe! Jaja, da har du solskinnsaward x 3!! Velfortjent, snuppa!
    Klem!

    SvarSlett
  6. Ååå, skal du strikke monsterbukse? Det har jeg og SÅ lyst til, men har ikke rotet meg til det enda. Er liksom litt tryggere på heklingen enn strikkingen, selv om jeg kan begge deler.

    Hva slags oppskrift bruker du på den?
    Ha en flott helg, du og poden:-)
    klem Janne Merethe

    SvarSlett
  7. Du er så søt! Og eg skal ikkje tvinge deg til noko tvangsblogging, men gler meg til fleire innlegg frå deg når du er i bloggemodus igjen:)
    Ha ein herleg søndag, vennen<3
    Klem Anneskaar.com

    SvarSlett
  8. Tenk at eg ikkje ha fått med meg at dåkker ha kjøpt campingvogn... Skjønner ingenting eg, men så har blogglandia vært lite besøkt den siste tia. Gikk litt lei... GRATULERER med vogn! Kjempegøy!! Og ja, det e skikkelig kos å shoppe inn tel vogna!! Vår første vogn kjøpte vi for 11 år sia, no har vi bobil og kose oss fortsatt med campinglivet *Smile* Så treng du tips og triks så får du bare skrike ut ;0) (Eller råd om utstyr og kordan ting fungere) Glede meg til å hør kordan vogn det ble!! Ska ikkje mye til før du får meg i hundre *Ler* He...he...he... Ja, du ser eg slo åver til dialekt med en gang! I kveld begynte eg å sy trekk tel sofan i bobiln vårres og kose meg max, så eg e i camping modus for tia. Håpe på å bli ferdig tel påske... Dårlig tid...?? Ja, men eg jobbe bæst under press ;0) Kos deg med planleggingen!!
    Jøsses, kor langt denna kommentaren ble... *Smile* *Camping-Klem* -Kamilla-

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)