tirsdag 13. juli 2010

Campinglivet er i gang!

Take-off!!



Siste dagene før avreise fra Stryn skal vi altså bo i vognen.. Og det første jeg må gjøre er å tømme den.. Eller.. Ikke tømme den i den forstand, men gå igjennom det som er pakket og ta ut alt som strengt tatt ikke var så nødvendig likevel.. Svigers kommer innom i morgen, på vei hjem fra sin ferie.. Og i den anledning har mannen bestemt at om jeg skal få shoppe på ferie, må noe ut.. Som de to bøkene om hekling (kroker og tråd er hjemme), esken med scrappesaker og kanskje det femte paret med jeans og noen av flaskene i toalettmappen.. Og så benytter jeg sjangsen å sende med litt skittentøy når vi først er i gang.. Ja, og så bøttegrillen jeg hadde her nede som jeg hadde glemt av..

Kjenner jeg har ett og annet å lære på pakke-delen av campinglivet gitt..


Men piknik-teppet, lykten, rosa lys og duk, og GG-koppene? De er selvfølgelig med....

1 kommentar:

  1. :) Ja, det er forskjelleg som faktisk ikkje behøv å bli med... Lett å finne ut kva, når ein er komen heim att ;))) Vi hadde så bra vèr, at alle jakker f.eks. aldri blei tatt på... Medan i fjor sakna vi regnjakkene som låg att heime... Heller ingen langbukser blei frampakka, kun shorts og skjørt. Ynskjer dokke ein kjempefin tur!

    God klem frå Elin! :)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)