fredag 18. november 2011

Lovefilm

For nokre månader sidan vart eg Buzzador! Kort fortalt betyr det at eg er med i eit forbrukerpanel, der eg får tilbod om å vere med å teste diverse produkt og tenester om eg er innanfor målgruppa til dei forskjellige kampanjane. Tanken er at ein Buzzador skal teste, evaluere og videreformidle informasjon og meiningar om dei forskjellige tinga.. (Les gjerne meir om Buzzador her.)



I to månadar no har eg testa ei teneste som heiter Lovefilm.
Dei tilbyr leige av film og spel, der du som kunde kan sete i godstolen heime og via internett kan velge deg ut filmar du vil sjå og spel du vil prøve - så kjem dei heim i postkassa di. Du kan til ei kvar tid ha 2 filmar heime og returnere dei når du har sett dei via returkonvolutten du fekk saman med filmane. Du betalar ein månadsum og kan for den leige så mange filmar du rekk å sjå, utan å tenke på utlegg pr film eller til porto. I tillegg får du tilgang til mange filmar som du kan streame direkte på maskina di - noko som eg må seie var min favorittfunksjon!

Dei har eit stort utval i nye filmar og klassikarar - både på dvd og bluRay. Nettsida er meget brukarvennleg og det er og svært enkelt å returnere filmane i ferdig frankert og adressert  konvolutt.

For alle filmgale der ute er nok dette absolutt eit alternativ verdt å vurdere!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)