søndag 19. februar 2012

Fastelavn!

Det er "sjølvaste" fastelavn-søndag i dag og no sit eg med føtene høgt, strikk i fanget og film på tv'en..
Blogginga har havna i baksetet siste tida, med sjuke ungar og anna stress. Men sidan sist er soverommet ferdig, litt nytt har kome i hus og nye prosjekt er under planlegging..

Popping av popkorn på bål i hagen!

Inntil neste innlegg legg eg ved eit bilete av vår fastelavnskos i dag.. Deilig med friskluft og nysnø!
(I år prøvde vi oss også på Berliner-bollar - som er min barndoms fastelavnsbollar.. Ingen ubetinga suksess.. neste år inviterer eg meg sjølv til pappa på besøk... hihi..)

God søndag!

6 kommentarer:

  1. God ide til campingvennlig "mat"! Ble de gode også?

    SvarSlett
    Svar
    1. Lise; fekk ikkje svart deg i bloggen din.. Men ja! Dei vart veldig gode! Barnevenlege også, for trengte ikkje salt på. Heldt lenge med smørsmaken! Måtte bruke litt meir smør enn vanleg sidan pannene er så tynne..

      Slett
  2. Kanskje betre med popcorn? :) Eg synes det alltid er ein vinnar!

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  3. Her ble det dessverre ingen fastelavnsboller i dag, men med bursdagsfeiringene vi har hatt i det siste ble det vel mer enn full dose sukker på oss uansett ;) Ha en super ukestart! Klemmer

    SvarSlett
  4. Stilig! Popcorn på bål - den idéen skal jeg jammen ta med meg :)
    Ble ikke boller hos oss heller, var på fjellet hele helgen. Og spiste nok der, hehe :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei!
    Ønsker deg en fin onsdagskveld :)
    Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
    prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)