torsdag 23. august 2012

Det finns ikkje noko kunstverk...

..som kan måle seg med kunstverka som er laga av barnehender og kjærleik!


I anledning mannens forrige bursdag fekk eg gutane til å male bilete til pappaen sin ein søndag han var i nordsjøen.. Eldstemann har mala familieportrett, mens minstemann er av den litt meir modernistiske typen..



Av erfaring veit eg at resultatet blir best om eg tilbyr eit begrensa antal fargar, og stiller med reine penslar til kvar farge.. Denne gong var det svart og kvit fingermaling, samt gullglitter som vart sett på bordet...

Mannen satte stor pris på gåvene sine og eg er sååå nøgd med resultata sjølv! Gler meg til å få dei opp på veggen!


 

1 kommentar:

  1. :) Fantastiske kunstverk! Eg har i haug og dungar, ungane er så glade i å teikne og måle!

    klem,
    e

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)