torsdag 10. januar 2013

Tredveårslag

Viste ein liten smakebit frå pyntinga før jul
her kjem resten..

Ser at eg fekk fram stemninga best på nokre bilete eg tok rett før me skulle ete..
Etter alle var komne..
Men eg har ikkje for vane å legge ut bilete av andre utan deira vitande..
Så de får berre ta mitt ord for akkurat dèt.. 

Veggar og vinduskarmar såg ut som på bileta når me kjøpte..
Planen er at dette skal bli kvitt, kvitt og atter kvitt..
Men prosjekta i huset har til no gått forran..
Men ein vakker dag..












Nøgd med det siste bilete her.. 
Tenk om eg hadde fått fram lyset og fargane på same måten på dei andre bileta..



Eg har ikkje for vane å ha nyttårsforsett..
Men om eg skulle hatt eit i år,
så skulle det ha vore å bli ein betre fotograf..
Auke kompetansen i forhold til kamerabruk..
Kva for vinklar som eignar seg best..

Satsar på at eg ser ei betring neste år..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)