onsdag 27. februar 2013

Gåve til bruda!

Når vårsola kikkar fram
og den friske vårlufta kjem sigande..

Ja då er det som regel 
eit utdrikningslag eller to som skal planleggast! *hihi*

Lite tips til ei fin gåve til bruda
frå meg i dag!




Eg har ved fleire anledningar 
laga fotobok
og samla minner frå dagen
i ei skikkeleg gåveeske 
til mine venninner..

Dei to eskene eg viser her
er rett og slett skoesker
som er kledd med ordinært gråpapir
og til slutt dekorert med ein stor og flott rosett
laga av plastikk-sperreband
i skikkeleg amerikansk «bachelorette» stil!


Eit festleg innslag på gåvebordet
og eit kjekt minne for seinare!

2 kommentarer:

  1. For en fin gave med stor omtanke:)

    SvarSlett
  2. Så kult! Og veldig omtenksomt og fint:-) Har nettopp vært i utdrikningslag, og kanskje dette var en fin ide til gavebordet i bryllupet?:-) Skikkelig kult det gavebåndet;-)

    Ha ei super uke Idun, og takk for alltid koselige ord fra deg:-)

    Klemmer fra Marthe

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)