onsdag 17. april 2013

#bruktduellen

Det med gjenbruk og shoppestopp er i vinden som aldri før,
med kjente navn som Jenny Skavlan i front som oppfordrar til å «Sy om»

Eg er ikkje så god på akkurat det å sy om kle.
Men så kjøper eg og svært sjeldan klede til meg sjølv.

MEN... (der var eit «men» til..) eg er dårleg på å motstå interiør-freistingar..
Så, kvifor ikkje, eg sleng meg med kampanjen til finn.no, ikkje kjøpe nytt på 50 dagar..
Og sidan NIB og freistar med ei utfordring i mai som skal handle om mykje av det same..
Here it goes!




Det aller finaste bruktkjøpet mitt er denne skuvsenga som eg vann etter budrunde på Loppemarknad!
Planen var å male den og tilpasse den til veslebroren sitt rom, men sidan det ikkje er klart så skal han kanskje berre få søve i den som den er ei stund.. Har vore for kaldt til å male til no, så har liksom ikkje kome so langt! (som med so mykje anna.. TTT!)


6 kommentarer:

  1. Den der var sjelden og nydelig. Gleder meg til å se når du har mala. Heldig kjøp det der.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei fine du!

    For en nydelig, nydelig seng! Helt perfekt, og jeg synes den er fin som den er jeg;-) Kjøpestopp kan være innmari sunt, og jeg lurte på om jeg skulle hive meg på det samme.. men så har jeg t forestående turer til København i vente, og da er det rimelig kjedelig med kjøpestopp. Kanskje nettopp det jeg skulle hatt;-)

    Takk for alltid kjempekoselige kommentarer fra deg, du er så god! Veska som jeg fikk av mannen var jeg med å velge ut, han synen nok at jeg har altfor mange, og ville nok ikke kjøpt den av seg selv;-) Kvinnelist, kvinnelist;-)

    Ha en strålende fredag!

    Klemmer fra Marthe

    SvarSlett
  3. Fantastisk nydelig seng, så gøy og komme over slike ting :)
    Ha en strålende dag!

    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Nydelig seng!
    Så art med budrunde. Da blir deg jo ekstra morro når man vinner :)

    Helt enig ang bruktduellen.
    Mye fint å få kjøpt brukt å...
    Siw

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)