torsdag 9. juli 2009

"Master bed room"

Høres mer fancy ut enn det er, men jeg snakker altså om soverommet vårt. "Foreldresoverommet"
Pr. i dag er det innredet med mørke nattbord + kommoder fra IKEA, en kontinentalseng, samt
 ett hvitt garderobeskap som skal ut når vi finner noe passende å erstatte det med :)
Innredningen for øvrig går i lilla/lavendel. Og jeg liker den rolige og harmoniske stemningen 
det gir! Så når vi skal pusse det opp (har bare innredet det til nå) så kunne jeg tenke meg en lys lavendel farge på veggene. Men siden rommet er så lite at jeg ikke har plass til hodegjerde på sengen, og det er skråtak i hodeenden av sengen vår; kunne jeg tenke meg en tapet der... Har ikke funnet DEN tapeten ennå, men har funnet noen jeg liker.. Noen pga fargen, noen pga trykket. 

Men har liksom ikke helt bestemt meg for hvilken type tapet jeg ser for meg.. Og så vil vel gjerne husbonden ha ett ord med i laget også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)