torsdag 23. juli 2009

Oppdatering Pantonekopp!! :D


En snill dame ved navn Lisa kunne fortelle inne på NIB at hun hadde sett disse koppene i London og at de kunne kjøpes i nettbuktikken til Heals!! *Hurra* Ser at med porto vil en kopp koste meg ca 140,- så godt mulig det bare blir det settet med 4 te-kopper uansett/likevel.. 
Men det ser man ;) Lønna er ikke kommet ennå likevel den :p

Og jeg må bare få rette en stooor takk til Alvorada som gjorde meg oppmerksom på disse fantastiske koppene!!! Hun har for øvrig meget god smak og en flott blogg, så jeg oppfordrer deg ti lå ta turen innom  ;)

1 kommentar:

  1. ),O
    lö,)
    l),
    l
    Hei hei!
    Så fint at du fant koppen din!
    Og bloggen min!
    Ha en fiiin dag, blogges,
    klem,M

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)