tirsdag 8. september 2009

Høsten er her...

I natt kommer årets første høststorm til sunnmørskysten.. Ute høljer regnet ned og jeg hører hvordan det rusker i trærne. Da er det godt å kunne sitte inne med en kopp te og levende lys rundt meg.


Denne telysholderen fra Lene Bjerre har jeg ønsket meg lenge, så for noen uker siden kom jeg frem til at jeg hadde fortjent den... (Bildet viser ikke hvor nydelig den er i tussmørket med lys i...) De to turkise som står sammen med den er kjøpt på Kid.. Ble litt stuss da jeg så de, for de og skålene var mystisk like serien "utstråling" som man fikk kjøpt på Happy Design Homeparty (min mor var konsulent) men de gikk konk nå nettopp så tviler på at det har noe å si...

Jeg har som regel en tanke bak mine kjøp, hvor de skal være osv.. Men denne telysholderen som henger i vinduet ved spisestuen passer bedre enn jeg kunne drømt om...! Ved siden av henger pene fuglen min.. Elsker den! Har en liten og en stor i rødt og rosa på kjellerstuen også. Denne brune er en stor en..



Skikkelig høst med levende lys, epler fra hagen til svigers i en skål som jeg har arvet fra min bestemor, og en stor oppsats som jeg fikk i gave fra mine kolleger etter bestått fagprøve. (Glemte helt å ta bilde av den med en gang jeg fikk den, da nydelige, fersken fargede amaryllis stod i full blomst.. Nå må jeg vente på at knoppene spretter ut igjen..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)