søndag 20. september 2009

Loppekupp!!!

Det jeg EGENTLIG skulle fortelle om nå, var det fantastiske kuppet jeg gjorde på loppis i dag...! *hurra!!* Har ikke vært på loppemarked på årevis, og hadde ikke store forhåpingene... Var der ca 10min etter at det åpnet pga at jeg først måtte finne parkering, så få med poden og svigermor i riktig retning.. hehe... Rakk dog se et fantastisk flott vaskefat og to überkule nattbord ble solgt forran nesen på meg... :S Men så; se hva jeg fant!!!





Nå tenker du sikkert.... Ja "wow"... det var da litt av ett kupp.....?!


Men saken er da at jeg har tenkt flere ganger at jeg skulle hatt en eller to til av disse krukkene (har 3 i sort fra før), men å finne en UBRUKT til latterlige 20,- !!!! Det er for meg ett kjempekupp!! Og jeg hadde jo ikke forhåpninger om å finne noe i det hele tatt... !



Når mitt nye flotte hvite kjøkken står klart skal jeg kjøpe en hvit til, så får de stå sammen.. hehe inntil videre får den stå som den står... I morgen skal den få mer jord og så skal jeg se om jeg ikke kan finne et bedre sted til den... (og nei - som dere ser av bildet - har jeg ikke grønne fingre.. hehe)



Ellers sitter jeg nå med bena høyt og laptopen på fanget og nyyyter roen i huset etter å ha fått på ett strøk med heftgrunn på helgens prosjekt(er)..



Etter å ha fortært dette;


en liten porsjon sjokoladepudding med vaniljesaus *mmm* og en kopp pukka-te *dobbel-mmm* - så skal jeg nå finne senga. I morgen skal jeg og poden ut på tur! Natta!!

(koppene er forøvrig kjøpt på Indiska under en tr.heims-tur i mai, og er superbe kopper! Har bare 4, men lurer på å få tak i flere før det er for sent... hmmm..)

3 kommentarer:

  1. Det er jo akkurat dette som er så herlig med loppemarked; at vi er ute etter forskjellige ting og at alle er fornøyd med sine kupp. Ikke rart at du var fornøyd som fikk tak i Eva Solo-potten til en slik pris:)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Aaaaah, så herlige loppekupp du har gjort! :-D

    Oioioi, nå ble jeg ikke missunnelig på deg og sjokoladepuddingen i det hele tatt! *lyvekors*

    Ja, nå har jeg endret headeren igjen. Blir liksom aldri helt fornøyd ? Men syns du det var bedre nå eller før ? :-) Må høre litt rundt hva folk liker best!

    Ha en super kveld med sjokoladepuddingen ;-)
    Kos og klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen Idun :-D

    Ha en super dag :-)
    Klem Jorid

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)