tirsdag 2. februar 2010

Entrè - FØR/ETTER

Mens vi ferdigstiller gangen nede vil jeg få vise frem litt FØR og ETTER bilder fra entrèen oppe..
Her var det også rikelig med pastell...


Bildene er fra et preblogging-stadie, så vennligst tilgi meg for den ustylede versjonen av vår entrè, den er rett og slett bare ferdigstilt *knis* (og dette er ikke tidspunktet for å ta nye bilder siden nesten alt vi eiger og har av yttertøy hospiterer her nå, i påvente av at gangen nede blir ferdig..)

I entrèn har vi malt vegger i Caffe Lattè, på gulvet er det skifer look-alike plater.. Sko- og hattehyllen er Tjusig fra IKEA.. 
Jeg etterlyste for litt siden knaggrekken i samme serien, da jeg ikke kan finne den i eik på IKEAs nettsider? Skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kjøpte den når vi var på IKEA, for det er særdeles praktisk med knagger i barnehøyde..


2 kommentarer:

  1. Hei!

    Om ryggen min og samboeren samarbeider denne uka drar vi en tur på ikea. Skal jeg se etter knaggerekken for deg og sende den til deg i posten om jeg finner den? Er vel tvilsomt om de har den der om den ikke er på nettsiden da..

    Er det eik du skal ha den i?

    Klem Pink Lady

    NB: Superduper gang btw! ;)

    SvarSlett
  2. se der ja - vi har også både den til å ha sko på og hattehylla - kjøpte noen helt ande knagger til barnejakkene - men vet de har den enkle på Ikea.

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)