tirsdag 24. mai 2011

Ei gåve til farfar..

Noko av det finaste eg veit - i heile verda - er heimelaga gåver! Eg elskar å lage gåver til dei rundt meg, og eg elskar å få slike unike og fine ting som nokon har laga, berre åt meg!

I anledning min svigerfars fødselsdag tidleg i mai, gjekk eg på hobbyrommet for å lage eit kort.. Hakk i hel kom eldstemann som og ville laga noko til farfaren sin... Og her er resultatet!




Det vart ikkje noko kort i frå meg i år, men kva gjer det når farfar fekk slikt eit kunstverk til å pryde kjøleskapsdøra med?

Eg syns det vart knallstilig! Skal nok høyre med poden om ikkje det fristar å lage fleire.. Eit slikt vil eg og ha!

No skal eg sjå på Fruene! God tysdag!

1 kommentar:

  1. Åjåjåj, så kult! :D Har du klart å lure han til å lage fleire?

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)