søndag 15. mai 2011

Utdrikningslag!

God søndagskveld til alle!

Eg er visst veldig av og på bloggar om dagen. Tenkjer ofte innlegg når eg styrar og steller eller tek bilete, men ofte kjem noko i mellom planlagte innlegg og publisering... Sånn kan det gå!

Eg elskar søndagar! Særskild slike søndagar som i dag.. Sove til eg vakna heilt av meg sjølv, stå opp og dusje og så ete litt junk food, fordi det er det ein treng etter ein dag som den eg hadde i går! Og så sjå på bilete som gjer ein varm om hjartet av gode venninne-minner mens ein får heim prinsane, ein etter ein...



I går drakk vi ut ei venninne av meg, og dagen gjekk på skinner! Alt gjekk etter planen, og ALLE kosa seg!
Dagen avslutta vi heime hjå meg.. Det vil seie, vi har ei leiligheit over garasjen som vi ikkje leiger ut pr i dag.. Vi har bl.a ikkje soverom der.. Men vi har stue, kjøkken og bad, og kva meir kan ein vel ynskje seg då?


Lokalet vart styla ei prinsesse verdig og danna den perfekte ramma rundt den beste kvelden på leeenge!


Rosa og brunt var gjennomgangsfargane for heile dagen..


For å gjere det enkelt gjekk vi for eingongs tallerkenar, glas og bestikk...


"Duken" er enkle laken frå Kid, i str 150 x 250... Geniale til slike anledningar!


Stolane og bordet vart kjøpt inn til Mannens barnedåp.. Dei har nok opplevd mykje..



Ynskjer dykk alle ei fin veke!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for hilsen! Ser virkelig ut som at dere koste dere i utdrikningslag. Jeg var selv på jentekveld i helga og det er utrolig kjekt å bare være jenter samlet innimellom. Var jo sånn det var i hele ungdomsskoletiden! hehe

    Håper du får en strålende 17. mai! Jeg gleder meg stort til å ta bunaden i bruk. Selv om jeg nok må holde pusten;)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  2. Likte serviettene!! Ja, du vet nå meg og rosa.. *Smile* Høres ut som en herlig kveld!!
    God helg og kos deg så masse!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)