onsdag 23. desember 2009

Juleglede i posten..

Tidligere i desember fikk jeg en pakke i posten fra vidunderlige Elin .. Og inni den skjulte det seg denne vakre skatten!



Bildet yter på ingen måte kransen rettferdighet, men med et kamera som holder på å gå dukken og dårlig med lys får dere bare tro meg på at kransen er FLOTT! (For tiden er det nemlig ikke snakk om å få tatt bilde av ting i rette vinkelen, men å få tatt et bilde som er så klart at det i det hele tatt er gjenkjennelig..)

Kransen/hjertet henger på utstilling på pipa på stuen hos oss, og jeg blir direkte glad av å se på den! Så vakker i all sin enkelhet! Jeg har hengt på den ett lite God Jul skilt i zink, men siden zink er helt i Elins ånd håper jeg at det går bra... *hihi*

Store klemmer og mange takknemlighetsfraser sendes din vei Elin! (og for de av dere som ikke har vært innom bloggen til Elin anbefaler jeg et besøk på det høyeste! Der får du sett bilder for å si det slik!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)