fredag 11. desember 2009

Puff Daddy!

Endelig! Flere måneder etter at jeg første gangen blogget om at jeg skulle få Puff Daddy i hus ;
her er han!





Det er fryktelig vanskelig å ta gode/fine bilder inne hos oss for tiden, siden jeg bare er hjemme på ettermiddagene/kvelden.. Så lyssettingen ble så-som-så.. Men fasongen på puffen kan jeg nok ikke gi hverken bildet eller lyset skylden for.. Jeg kryssert fingrene at det vil gå seg til, etterhvert som den blir brukt.. Men utover det er jeg knallfornøyd!

God helg! Her blir det bånn gass fra morgen til kveld hele helgen, så tviler på at det dukker opp flere innlegg fra min kant før mandag.. Men da kommer det bilde av en fantastisk pakke jeg fikk i posten i går, av en ennå mer fantastisk bloggedame; Elin !  Så stay tuned!

6 kommentarer:

  1. Har du Puff Dæddi du då? ;) Han var no skikkeleg søt! Fasongen kjem nok ved bruk? Kjekt at du likte kransen din! Tenkte at du måtte få eit lerke-kick du også ;) Ha ei flott helg, Idun!

    Gratulerer med 100 innlegg? No går vi vel for 200?

    FredagsKlem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Oi, så stilig puff!!!
    Håer du får en fantastisk helg :0) På mandag skal jeg ha fri fra jobben og dra på shoppetur med en venninne, gleder meg :0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  3. Kjempefin han der Puff Daddy!
    Ha ei flott helg:)
    Klem anneskaar.com

    SvarSlett
  4. Å heldige deg! :-) Søte de der.
    Kos deg masse i helgen!
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  5. Heihei:D

    Kommer via jannes lille sted;) Kjempe fin blogg da har:D Den puffen er så utrolig stilig! Har kjempe lyst å strikke en selv, men så var det alle de hundre andre prosjektene mine;)

    Silje

    SvarSlett
  6. Den var skikkelig stilig- jeg har sett disse hekla?puffene rudnt omkring- og de er tøffe;) Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)