onsdag 9. september 2009

Jeg skal lage min egen Puff Daddy! *hurra*

Foto: www.pickles.no



Jeg fikk damen på den lokale "strikke-butikken" til å bestille inn maaange nøster av Eskimo-garn i fargen "Petrol", og legge av 18 av dem til meg...! 

Foto: www.garnstudio.com : Fargekart Eskimo-garn

De har forhåpentligvis kommet til henne til jeg får lønn.. Og da skal jeg krype opp i stolen og kooose meg med strikkeri..! Har ikke strikket en maske siden jeg gikk gravid.. Det ble, med svigermors hjelp, en genser til lillemann. Når den var ferdig var lysten til å strikke helt borte.. Har prøvd å hekle ett par tøffler siden det, men ga opp etter sålen.. Problemet er at jeg har såååå lyst å kunne det! Jeg vil trylle frem lekre heklede pledd og andre godsaker, så nå skal jeg prøve igjen..! Og siden det er tykke pinner og ikke noe fancy tull tenker jeg at det nok skal gå som en drøm.. ;)

2 kommentarer:

  1. Det går nok som en drøm skal du se! Liker så godt de puffene, jeg så noen i siste nr av bonytt som var så vannvittig like. Og de kosta FLESK!!!!!

    Gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett
  2. Åh så artig!;) Da må du vise fram resultatet. Har også vurdert den i petrol, er så fin høstfarve:) Har ifra før laga den i creme;)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)