mandag 14. september 2009

Takknemlig..

Var innom Jorbærpiken og hun hadde et lite innlegg om blåmandag.. 
Eller, som hun så galant endret den til; takknemlighetsmandag!


I den forbindelse kom hun med en oppfordring til oss andre..., har vi noe å være takknemlige for i dag? Så skriv om det! So here it goes;

Ute er det VAKKERT høstvær med solskinn og høstfarger.
Inne sitter jeg og er på jobb - takknemlig for det, veien til arbeidsledighet er kort for meg pr i dag, så tar i mot de dagene jeg får være vikar...
Hjemme er mannen en liten snartur før han skal offshore igjen.

♥ Utover det er vi friske og fine alle tre ♥ siden været er bra og mannen er hjemme får vi ferdig siste veggen på huset slik at vi får ta ned stillaset til vinteren ♥ Jeg slipper å lage middag selv, for i dag koker svigermor ♥ Jeg har stemmerett og den skal jeg bruke ♥ Har glemt mobilen hjemme, men tørner ikke ♥

Ha en fabelaktig mandag da dere!

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så hyggelig med kommentar fra deg :-D Ser du også har mann som jobber offshore, det har jeg og! :-) Håper dere får en flott mandag, her skinner solen idag faktisk.

    Klem Jorid

    SvarSlett
  2. Å, så gøy at du tok utfordringen! Koselig å lese om det du er takknemlig for. :) Det er så herlig med sola ute, jeg er så glad i dag! Og i kveld blir det spennende ja. Skal straks bort å stemme, og i kveld skal jeg sitte klistret foran skjermen.

    Håper du får en fortsatt strålende dag!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)