mandag 7. september 2009

God mandag!


Foto: Idun/Mobil

Jeg hadde denne helgen stooore planer om innlegg som skulle skrives, og bilder som skulle legges ut... Jeg hadde handlet, og nye skatter var kommet på plass. Men så gjorde vannkoppene sitt inntog i heimen.. Det var hele 6 av dem, og dermed utgjør de ingen krise ennå. Eneste konsekvensen så langt ble endrede helge-planer, men det overlever vi..  *hehe*

I dag er poden hjemme hos farmor, som heldigvis for oss, hadde fri i dag og som gjeeerne ville ha besøk av sitt eldste barnebarn!

Så skal prøve å få realisert noen av de innleggene utover i uken. 
(På bildet kan man skimte et nytt leke-teppe/-pose som jeg sydde til mine herlige tantebarn i helgen, når jeg er ferdig med firkantposene til skal jeg legge ut bilde.)

Mandagsklem fra Idun!

1 kommentar:

  1. Hei, Idun! Takk for hyggelig hilsen, pene ord og innlegg her på den flotte bloggen din:) Tvi, tvi - håper det er netopp du som vinner lysestakene da:)

    Huff, så kjedelig med vannkopper da!! Det er jo noe langvarige greier også! Håper du snart er frisk og rask igjen! Masse god bedring:)

    Klem Anette:)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)