fredag 2. august 2013

Hekta på mint!

I alle år har ulike nyansar av blått prega mitt interiør, 
og då gjerne ein variant av turkis.

Som så mange andre for tida, 
har eg no lagt min elsk på   
*M*I*N*T*! 


Vannkokar og serviettar kjøpt på Clahs Ohlsson // Matbokser, koffertar, perler, knivar og porselensskeier frå Søstrene Grene // Div. merker med neglelakk // Smykke frå Glitter og Cubus // Make your own banner kjøpt på Sprell //  Servise frå IKEA // Fiiiinaste tekanna kjøpt på loppis i Sverige



Eg har på sett og vis vore klar over det...
Men når eg pakka opp feriebaggasjen fekk eg meg ein liten støkk...
Har vorte heilt hekta tydeligvis!
Jaja, la gå!



Det får bli Instagrambilete i dette innlegget og..
Eg gløymte ladaren min på austlandet med svigerinna 
og må vente på att karane kjem heimatt med den i løpet av helga..



6 kommentarer:

  1. Mint er en rålekker farge!! :) den pryder tallerkenhylla mi akkurat nå. Ha en super helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Det der er virkelig ikke den verste fargen å bli hekta på! Min desidert største favorittfarge over alle favorittfarger (og farger generelt, hehe) Husker da mint for alvor hekta seg fast i denne kroppen her- det var da min forlover flytta inn i et gammelt, koselig kollektiv (for hjelp, 8 år sida) og hadde malt nattbordet sitt i den fineste fargen. Og siden den gang har den sittet. Blir bare ikke lei jeg altså.

    Fiiiine ting du har kjøpt deg, ja takk til alt sammen;-)

    Klemmer til deg, fina!

    SvarSlett
  3. Herlige farger :)har to leselamper i den fargen,dem hadde passet rett inn hos deg,ser jeg :) ha en riktig fin tirsdag..

    SvarSlett
  4. Mint er en nydelig farge og du har en koselig kombo av forskjellige ting! Drn vannkoker er rå stilig.

    Klem
    Vicky

    SvarSlett
  5. Mint! ❤❤❤❤

    Og du og du for en fin blogg! denne må jeg følge videre! :)
    og tusen takk for hyggelig kommentar i min blogg!

    Ha en fortsatt fin dag! :)

    SvarSlett

  6. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)