onsdag 27. januar 2010

Tant Ulrika har utlottning!

Ikke mindre enn 3 stykker faktisk!!
For å delta skal du titte innom butikken som er omtalt i hver enkelt konkuranse, og finne din favoritt blant produktene.. IKKE VANSKELIG! Her var det myye lekkert!

Følg linkingen under bildene og delta du også!!


Vinn et nydelig, unikt og håndlaget smykke!


Vinn noe lekkert og landlig til ditt hus!


Vinn herlige interiør-detaljer til ditt hjem!!

Takk for tipset Ulrika! Mine favoritter dukker opp under innleggene dine straks ;)

2 kommentarer:

  1. Heia Idun! Takk for gode ord inne på bloggen min! :) Eg er veldig glad for at eg fann deg her inne! Eller var det omvendt? Huskar ikkje eg? ;)
    Flotte trekningar du viser, må innom og kike! Lo så godt i går av det Stelton-funnet ditt! :) Typisk mannfolk, ja... Eg håper vi kan få tatt den turen ut til Anne når du får meir fri? Ho vil så gjerne vi skal ete lunsj på Devold-kafèen.

    Ha ein fin onsdag, Idun!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Hejsan! O vad skoj att du är med o tävlar hos mig! =)

    Jag har precis nu oxå startat ännu en kul tävling:

    http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_27.html

    ..med chans att vinna presentkort från en underbar Scrapbutik =)

    Ha en underbar dag! Kramar

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)