tirsdag 26. januar 2010

♥ Vinter ♥

Det er vakkert med vinter når den ser slik ut... Nå er det på vei til å bli mildere og slaps er ikke like vakkert... Her har jeg foreviget utsikten fra trappen forran huset, 1. januar i år.. Det okergule bygget du ser til høyre er garasjen vår...


(klikk på bildet og det blir større..)

Legger også til en morsom liten veibeskrivelse av siste etappe opp til huset vårt, rikt illustrert med piler... Noen som ikke forstår hva jeg skal med 4wd eller? Prisen man betaler for en sådan utsikt sier jeg bare...



Ringen nederst markerer starten av bakken/min fars bil. Vi har, sammen med naboen, plass til 2 biler der nede...

Ha en fin tirsdag dere! Se gjerne også innom hobbybloggen min og forstå hvor jeg har vært de siste 2 ukene... *knis*

 

1 kommentar:

  1. He-he! Bakkar er eit must! Eg hadde nok IKKJE blitt skremt! Eg solgte min firhjulsgolf for to år sidan. No ryggar eg... ;) Her har ikkje regna enno, så vi satsar på at det kjem som snøv. HATAR slaps!!! Flotte bilder du viser, og nydeleg utsikt!

    Kos deg!
    Klem Elin :)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)