fredag 9. oktober 2009

Jenta som lekte med ilden

Må nok innrømme at med en gutt på snart 4 år er det sjelden vi kommer oss på kino... Heldigvis kommer de fleste filmene jeg vil se på DVD ganske kjapt etterpå...



Men i dag skal jeg og mannen + et vennepar se "Jenta som lekte med ilden"! Gleder meg som et barn! Har alle bøkene på lydbok og hadde ofte problemer med å forlate bilen når jeg ankom destinasjonen.. Kjempespennende!





Ha en god helg dere! Skal prøve å få tid til både runder i deres blogger, og innlegg i min egen mellom slagene i kjellergangen....

5 kommentarer:

  1. De er sikkert utsolgt, fant de ikke jeg heller!

    Lykke til med oppussing!
    god helg..
    klem

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg har ikke sett filmen men jeg har hørt hele trioligien på lydbok og den var spennende og utrolig kjekk.
    Ha en fin fin lørdag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  3. Har bare hørt skryt av denne. Mange som sier den er bedre enn den første - som rula.

    Kos deg kjempe masse. Jeg får vel sitte her til det gror mose på meg for å se den på dvd. ;D

    SvarSlett
  4. Eg såg den filmen i går og elska den! Skikkeleg bra filmar:)
    Ha ei herleg helg!
    Klem Anne i www.anneskaar.com:)

    SvarSlett
  5. Heihei!
    Jeg har store unger, men kommer meg skjeldent på kino likevell... Det har sikkert noe med prioritering å gjøre tenker jeg:)

    En dag får jeg sikkert sett denne filmen jeg også, den høres bra ut i allefall.

    Ha en superfin søndag!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)