torsdag 15. oktober 2009

Når man snakker om sola..

.. så skinner den, er det ikke så?

Jeg nevnte i forrige innlegg at jeg hadde glemt hva leverandøren jeg brukte i fjor til julekort het, og jaggu kom det ikke en mail fra dem nå!




Kan varmt anbefale optimalprint! I fjor valgte jeg det designet du ser i midten fremme på banneret (det røde med hvite «grener» og 4 bilder). Det kortet var i papp, med tekst på begge sider.
Nå kjører Optimalprint kampanje der man ved bestilling før 31. oktober får fri frakt!

I år tenker jeg å kjøre eget design på postkort med lakket fremside. Vi har stor familie, så kommer til å bestille 75 julekort, og det ble under 350,- inkl. porto. synes det var en pris jeg kan leve med..




2 kommentarer:

  1. Hehe, for eit samantreff! Koseleg med julekort. Gler meg til eg får born og kan byrje sende kort:)
    Ha ein flott kveld, skjønne!
    Klem Anne i www.anneskaar.com:)

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig hilsen, Idun:) Og takk for supert tips!! Julekortene skal jeg være tidlig ute med i år! Bare jeg får meg et kamera også nå da;)

    Ha en fin kveld!

    Klem Anette:)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)