torsdag 22. oktober 2009

Ønskeliste til jul..

Det er nok for tidlig for de fleste, men da får dere bare se bort om dere ikke tåler det.. Men jeg MÅ ha god tid til  å forberede de gavene som vi skal gi bort. Om noe skal lages, kjøpes, bestilles osv.. Liker ikke å stresse, men ender som regel opp med å stresse på slutten likevel..

Ble oppfordret av en venninne av meg å legge ut ønskeliste her, så da gjør jeg det. (Den delen av ønskelisten som består av interiør-relaterte ting i alle fall...

1) Rosendahl Grand Cru Vannglass
Har 12 som vi fikk til bryllupet, men siden jeg har stablet de 2 og 2 i skapet har jeg nå fått skår på en del av de... *snufs* Er så fornøyd med størrelsen og at de passer sammen med ALT annet jeg har og som jeg kan finne på å dekke bordet med.




2) Eva Solo Urtepotte (hvit)
Har 3 sorte og 1 hvit. Ønsker meg en hvit til som kan stå sammen med den andre  hvite på det nye (hvite) kjøkkenet mitt når det er ferdig.



3) Greengate. Diverse deler fra Greengate til å live opp mine enkle serviser. Men har ikke bestemt meg hvilke jeg liker best, eller som vil passe best på kjøkkenet.. Kjøkkenet blir hvitt og grått, med litt grønne pyntedetaljer... Hmm.. Kanskje en mix?





4) Denne lekre klypeholderen i sink fra Frøken Fryd sin nettbutikk (eller tilsvarande i samme stilen?)



Det var en begynnelse på en ønskeliste i alle fall..
Ikke noe nytt og revolusjonerende ved den kanskje men..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)