onsdag 1. juni 2011

Kjære vene..

Sett Dagbladet.no? Sett "trendanalytikaren" som uttaler seg om kor kjedelige, lite kreative og gammalmodige vi småbarnsforeldre busette på bygda er?

Eg kjenner kor oppgitt eg blir.. Han har kanskje reist verda rundt.. Men han har ikkje vore i Blogglandia.. Det er i alle fall sikkert og visst!



Biletet er frå i fjor sommar.. Hurra for første sommardagen!

Håper alle får ein fin fridag i morgon! Her på kjedelege bondelandet skal denne uorginale småbarnsmora bake saman med eldstemann før vi tek oss ein fjelltur..

3 kommentarer:

  1. Åh, så deilig å ha en uteplass....!*smile*


    ...håper dere koste dere med baking! Og håper dere får en flott dag i morgen*smile*

    SvarSlett
  2. Kjedelig, lite kreativ og gammelmodig?? Hrmf... Kjenner jeg blir litt provosert jah!! Han kan bare komme på besøk til meg en uke! Stakkars mann, han kommer til å være utslitt av all kreativiteten min før uka er omme ;0)
    Og jeg anbefaler ham en liten titt rundt i blogglandia, kan hende han oppdager noe nytt *Smile* Kos dere så masse med baking og fjelltur!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  3. Off off, men dessa ekspertan veit sikkert best!

    Ønsker dere ei forferdelig kjedelig helg, men det gjeng vel av seg sjøl...! Hehe...

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)