onsdag 21. november 2012

Featured on NIB!

Ojoj! Er ikkje kvar dag denne dama blir «rikskjendis».. hoho!
Men jaggu dukka det ikkje opp eit bilete av meg, i samtale med kjekke Elin og Ann-Helen, på NIB sine sider ifbm bloggtreffet på «Herlighet» førre veke!


Bilete lånt frå NIB


Om du ikkje har vore innom Norske Interiørblogger (NIB) nokon gong, så er det heilt klart å anbefale!

Ha ein flott onsdag!
På Sunnmøre har vi fått ein ny vår, med mildvèr og temperaturar rundt 14 grader!

Plutseleg kjem det innlegg med bilete av det som fekk vere med meg heim frå «Herlighet».. Både lekker goodiebag, og litt shopping..

3 kommentarer:

  1. Fint bilete av deg på NIB då:)
    Eg var på Rekdal blomster ja - masse fint!!
    Pynta til jul du då?

    Klem !

    SvarSlett
  2. Hei hei! Du er så fin, du! Herlig å møte deg igjen!! Vi skal en tur til Ålesund i januar også, håper vi sees da:):)
    Solveig

    SvarSlett
  3. Gøy! Fint bilde:))

    Og du, så herlig blogg du har! Legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg.

    Klem Tonje

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)