fredag 8. mars 2013

«Kva er det der?!»

Spontan reaksjon frå mannen i det eg løftar ein firkanta sak i pleksiglas opp frå den store eska eg nett hadde henta på postkontoret.



«Det er ein lysestake» Ein heilt sjølvsagt ting i mine auge, og kul var han og! Her var det fram med lys og få plassert han på bordet med ein gong.

«Adventsstake liksom?» kjem det forsiktig frå mannen..




«Det kan han og brukast til! Den er genial! Eg kan style han til AKKURAT den anledninga eg VIL!» Framleis ingen entusiasme å spore hjå min betre halvdel..



Etter ei stund med stille betraktning kjem han fram til at «jaja.. Det er vel greit. Eg kjøpte meg leirduekastar i dag..»

Og ja, det ER heilt greit...


Kvinner er kvinner.. Og menn er menn...
God helg til dåkke alle på sjølvaste kvinnedagen!


Lysestaken er kjøpt hjå fru Rosas landhandel 
Vasane er frå Kremmerhuset, Rice og Søstrene Grene mm

7 kommentarer:

  1. Hihi...menn er menn ja! Stilig lysestake!!

    Takk for innspel om bryllupsblomar! Har begynt å tenka litt sesong, ja. Sånn sett burde eg gifta meg i april når peoner og ranunkler er å få tak i;)
    God helg!
    Silje

    SvarSlett
    Svar
    1. Og her er svar på spørsmålet ang. strikkebuksa:)

      Den har berre vore i bruk 5-6 dagar, og så har den vore vaske ein gong. Ser foreløbig ut som om den skal halda seg bra. Men eg har jo erfart frå dei andre ribbebuksene at dei blir litt "slaskete" etter ei tid. Trur det er viktig å strikka rettmaskene vridd på denne buksa!

      Slett
  2. Kjempestilig lysestake!! Likte kombinasjonen mellom det rosa og grønne!
    Legger meg som følger på bloggen din og kommer innom igjen!
    Velkommen innom min blogg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  3. Og godt er det at det er forskjell på oss! Hyggelig å høre fra deg igjen, håper alt er vel i din verden. Kul lysestake, den kan du nok fylle med så mangt, bare fantasien setter grenser der...hmmmm...nei, du MÅ ikke sette meg på nye idèer....det er fullt!
    Ha en god lørdag, snupp.
    Klem,M

    SvarSlett
  4. Hehe, typiske men, er det ikke? Hvis jeg spør mannen her om har ser noe nytt eller annerledes tar det TID og da går det i vill gjetting, hehe ;)
    Koselig at du vil følge meg :) vil gjerne følge deg videre også :)
    Ha en flott dag!
    Klem

    SvarSlett
  5. Haha, nå forstår jeg hvorfor du ser frem til at mannen skal på havet igjen;-) Det er rart det der, at de ikke kan se at en SÅÅ fin ting ikke er, ja, nettop FIN! For det var den virkelig:-)

    Ha en strålende kveld gode du!

    SvarSlett
  6. Endelig fikk jeg anledning til å titte innom deg! :) Takk for fine ord du har lagt igjen hos meg.

    Så tøff ny lysestake, slik har jeg aldri sett før!

    Ønsker deg en flott ny uke!

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)