tirsdag 28. juli 2009

Snøstorm

Ja hvem skulle tro at jeg satte pris på en snøstorm når alle andre leter etter sola?
Tja, kunne strengt tatt tenkt meg at den kom tilbake jeg også, men lar den vente på seg, så er det greit å glede seg over andre ting... Som at Snøstorm snart åpner webbutikk med egenproduserte grafiske varer!! Jeg falt PLADASK for det herlige, litt enkle og barnslige preget på mye av det hun lager... ME LIKE! Gjett hvor JEG skal bestille invitasjoner når poden har bursdag....

Når butikkken åpner skal jeg nok først bestille to av de herlige alfabetene. Ett til poden, og ett til min nevø og min niese (de deler rom, så  da kunne det passe med søsknene Bjørnsen...).



Sjekk også ut bloggen hennes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)