lørdag 10. juli 2010

Et gutterom i planleggingsfasen..

Med en forestående familieforøkelse setter det også krav til å få satt i gang med/ få ferdig eldstemanns rom..

Han har flyttet ut av det, så det er egentlig bare å begynne..
Men det haster jo heller ikke sånn umiddelbart, så vi får ta det litt etter hvert..

Men det som skal på plass er:
- Ta opp laminaten og legge nytt, varmere gulv. Parkett?
- Ta ned tapeten og ha på ny.
- Male lister
- Ny dør?
- Små-prosjekter under veis..

Fargemessig blir det en del blått/turkis med utgangspunkt i hans blå IKEA-seng (mammut) og en blå hengestol fra IKEA (svinga), med ymse andre blå IKEA-detaljer.. Så tenker det blir hvite vegger.




Han selv kom med følgende ønske i går;  rommet mitt ska ver svart og

blått og rødt med flamma, slik so bila e..
så.. uhm.. Flammelakkert? Neppe.. Men han må få være med å bestemme også da.. Gode forslag til sider med inspirasjon?



Nå er det snart ferie og jeg aner ikke hvordan det ligger an med internett og bloggemuligheter fremover.. Så i verste fall blir det ikke flere innlegg fra min kant på noen uker.. Men jeg LOVER at det ikke blir en uanmeldt pause som varer i flere mnd denne gangen altså ;)

Så med dette vil jeg ønske dere GOD SOMMER og krysser fingrene for at det tar seg litt opp temperaturmessig..

2 kommentarer:

  1. Her har jeg visst (også) gått glipp av store nyheter! :) Gratulerer såå mye med lillegull i magen! :) Håper du får et fiiiint svangerskap :D Bra kvalmen har lagt seg ;)

    Ønsker deg en deilig søndag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hihi, han har store, fine ønsker for rommet sitt :) Så bra! Gleder meg til å se hva dere kommer frem til. Jeg er 23 uker - enn du?

    Klemklem

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)