mandag 5. juli 2010

Rosa sommerstemning..


Uvisst om det skyldes akutt mangel på c-vitamin og sommerfølelse, eller det er en underbevisst overbevisning om det er ei frøken jeg har i ovnen , så har jeg uansett tatt med meg hjem fra shopping flere rosa, sjarmerende funn.. JEG! Som aldri har shoppet rosa interiør før..?


Vel vel.. uansett grunn har jeg kjøpt de.. And I like it! Jeg kjenner at jeg blir i godt humør av å sitte ute på den lille altanen på leiligheten her, men rosa lys brennende på bordet og med en blomstrete GG-kopp i hånden..


For ja, nå har jeg også slengt meg på denne langvarige GreenGate bølgen som har skyllet over blogglandia med tsunami-styrke.. Jeg er innehaver av to søte, blomstrete, hank-løse te-kopper! Og flere kan det bli om ikke sommeren setter inn for fullt snart.. Jeg er, som mange andre med meg, fryktelig værsyk om dagen, og slipper alt jeg har i hendene om jeg ser et solglimt.. Så når jeg er ferdig her i Stryn tar jeg med meg rosa lys og kopper med blomster på og drar på campingtur med gutta mine til Danmark.. Håååper vi finner sola der for jeg har rett og slett ingen åpning i kalenderen med plass til en sydentur før jul..


Jeg var innom Princess en tur forrige uke for å kjøpe det søte piknikteppet som henger slengt over sofaen ute her nå.. Og da hadde de jaggu -40% på ordinære varer! Flaks &  Lykke! Så da ble det teppe, lykt, en liten duk og litt småtterier som står inne.. Herlig!



3 kommentarer:

  1. Hei:)

    Å rosa er så fint syns jeg. Liker det duse og fine. :)
    Ordentlig sommerstemning!
    Jeg har sikla på det piknikteppet en stund nå jeg også. Så spørs om jeg ikke må få fingeren ut om ikke så lenge og kjøpe meg et slikt jeg og:)

    Hvordan er formen?

    Ha en fin dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. Ååå. Så koselig! Jeg blir helt myk jeg. Savner SÅ den gravidtiden med alle forventningene, tankene og all spenningen.
    Gleder meg med dere!

    Klem JM

    SvarSlett
  3. Spørs bare om ikke rosafølelsen vil fortelle deg noe..? :) Gratulerer så mye! Så gøy. Nå blir det virkelig redebygging på oss, herlig :)

    Masse lykke til! Nyt tiden :)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)