søndag 28. oktober 2012

Hallo-Venn!

Eller kanskje meir kjent som Halloween? Eg er ikkje spesielt fan av amerikanske fenomen som vi skal adoptere fullt og heilt, utan spesielt rot i det norske...

Men eg skal vere med på at delar av Halloween-konseptet er festleg! Kle seg ut, pynte, ha kjekke kveldar i lag med vener og familie..

I dag er Halloween ganske utbredt i Norge.. I alle fall blant dei yngre.. Og eg klarer ikkje å halde sonen min utanfor denne feiringa som alle dei andre får ta del i.. Men eg føler heller ikkje at det er rett at han skal kle seg ut og gå på dørene til alle naboane og tigge godteri.. Og gjere ugagn om han ikkje får!



Så i staden for å styre unna.. Tok vi i år styringa! Saman med store og små vener møtest vi på midten.. Det vart skumle kostymer.. Det vart godteri.. Det vart kjekke minner om skumle lykter og leik..

Hallo Venn...

Rett og slett...

I helga har vi «feira Halloween»..
Eg kjenner ein ny tradisjon i emning..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)