onsdag 24. oktober 2012

Hobby-mys..

Når eg får ein idé, er det ofte at eg ikkje klarar å legge det frå meg.. I dag var det ein slik dag!

Laurdag skal vi ha ein liten Halloween-samankomst her heime, og det er alltid kjekt å pynte! Og det er alltid kjekt å lage ting sjøl.. Og saman med borna!





Eg har vaska pastasaus-glas og litt andre, funne fram kvite serviettar, decoupage-lim, auge, sukker, edderkoppar... Dette blir flotte lyslykter forkledd som mumiar! Gler meg til å lage ein heil flokk saman med eldsten i morgon!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Tøffe! Eg har ligge relativt lavt i forhald til Halloween, og har vel ingen planar i år heller. Men dette såg kjekt ut å lage! Kos dokke!

    Klem,
    e :)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)