torsdag 10. desember 2009

Award og rosa muffins :)

Jeg har vært så heldig å motta min første Award!!




Denne fikk jeg og noen til, av søte Anne og hun sier det er fordi: Desse bloggane er alle utruleg flotte, og damene bak er trufaste og flinke til å leggje igjen koselege helsingar. Eg set stor pris på dykk:)


Jeg må vel kanskje sende denne videre? Ikke lett når det finnes så mange dyktige bloggere der ute! Men jeg har noen som jeg besøker litt oftere enn andre... Blogger som er skrevet av dyktige og koselige damer damer, som bortimot daglig kommer med inspirasjon og glede gjennom sine innlegg, og som legger igjen hyggelige hilsener når de er innom! (Den går SEFF tilbake til deg Anne!)

Og ellers sender jeg den til
- Elin og draumesidene hennes
- Pink Lady og prikkane
- Chatrine

Det er mange, mange flere som også fortjener en Award! Men hadde jeg skulle listet opp alle hadde jeg aldri blitt ferdig!

Og Anne, hadde du vært litt nærmere skulle du fått smakt Jordbær-muffins av meg...!




Måtte prøve-bake tidligere i uken, da poden har bestilt jordbærmuffins til bursdagen sin og mor ikke har oppskrift på det... Så det ble en modifisert versjon av en oppskrift jeg fant (kan legge ut senere) og som vi likte godt begge to! Så da gjenstår det å bake en ny runde og håpe at barna i selskapet liker de.... Må vel ha litt sjokoladekake og gele også tenker jeg..

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med award! Så gøy. Muffinsene ble nok gode kan jeg tenke meg :)
    Leste innlegget ditt under og var også på biltema og fant en zink-spray til bil, røsket den med meg i full ekstase for å bruke den her hjemme. Duger nok like godt den! :-)
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. HURRA! Min første award! :) Då er eg ekstra glad for at pakken din vart sendt i går ;)

    TUSEN TAKK IDUN! :)

    Stooor klem!

    E :)

    SvarSlett
  3. Har en liten hilsen her inne hos meg til deg :)

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Så koselig med award :) Grattis! Stilig speilet ditt ble under her - likte den lyslenken :) Praktisk :)

    Klem

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)