torsdag 10. desember 2009

FØR/ETTER: Speil og engel

Som lovet i forgårs, etter et innlegg som ble myyye lengre enn planlagt, kommer det nå litt bilder av helgens prosjekt.



Øverst på listen stod speilet som hadde "feil farge" på rammen stakkar..



Pluss at det hadde en skade etter et lite strikkhopp fra kroken og ned på gulvet - uten strikk... Denne skaden er nå ikke synlig for det blotte øye, men du ser det nok om du leter etter det..





Nå er planen at dette skal bli et lekkert juletablå som vil ekspandere etterhvert som julekortene gjør sitt inntog i heimen. I skrivende stund har vi mottat 1.stk... Dermed fikk navnelappene til verdens beste barnehage-damer gjøre nytten som eksempel (tror ikke noen av de er innom bloggen, og om de er avslører ikke navnelappene hva de skal gies bort sammen med ... *fnis* )

Mens jeg var i gang med spraying likevel, fikk denne søte engelen bli med en tur i garasjen..



Han fikk bare ett strøk, og jeg ser jeg må gjøre noe mer så jeg oppnår ønsket patina.. Den skal være litt slitt, og nå såg den nesten litt for ny/lakket ut *ler*




Noen som har et godt/lurt triks?

Jeg var på Biltema for å kjøpe lakk, og var ute etter en matt sølvfarge.. Da jeg fant en boks med tittelen "zink-spray" var jeg solgt... *hehe* Den er nok heeelt ute av sitt tiltenkte element stakkar, men jeg er fornøyd med resultatet jeg..

Ha en fin dag dere!!
Jeg stresser med å forberede til barnebursdag hos oss i helgen! Men i dag er det Nissefest i barnehagen, og det gleder vi oss til!

2 kommentarer:

  1. :) he-he! Zinkspray hadde nok vore noko for meg he-he! Eg er no heilt hekta på zink og lerk... Du har vore flink! Eg har litt lite trott til slikt. Målar ein god del, men sånn lakkering er eg ikkje god på! Eg fekk svineinfluensavaksine (for eit langt ord!) i går, og er rimeleg skøten i dag... Verker i handa, og kjenner meg lettare berusa. Vi skal på julehandel med veslemor i morgen, så eg håper virkelig at dette går over!!!

    Ha ein fiiin dag, og så håper eg at du overlever barneselskap! (Gutta boys vi hadde her i august var kjempegreie!)

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  2. Se der ja.. ble fint det! Ha en fortsatt fin dag.. koser meg hjemme i dag jeg.. vaske og rydde..hmm.. sa jeg kos!? ;)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)