onsdag 5. august 2009

Drømmehagen...

Nei, ikke den barnetv-serien for de minste barna. Men det jeg ønsker å ha utenfor huset mitt! Pr. i dag har jeg en masse bed, planter og plen-flekker med stor hallingsgrad. Siden vi flyttet inn har vi revet det gamle plattingen og mannen bygget en ny. Eller, det ble en veranda, så da måtte vi på med rekkverk.. hehe 
Jeg har også som mål å kvitte meg med flest mulig av de forferdelige bedene og kun beholde det som jeg liker  så godt at jeg tar meg tid til å sette meg inn i hvordan det skal stelles..

Her er et eksempel: 
Når vi giftet oss hadde vi festen på Union Hotell Øye, og de har en nyydelig hage! I den hagen har de bl. a denne koslige kroken  (se bildet) og en slik kunne jeg tenkt meg! Uendelig mye kosligere denne enn 10 tujaer i forskjellige str og stauder hvor enn du ser..! 




Det kommer nok til å bli maaange Før/Etter bilder av hagen ja.. Mannen snakker faktisk om å kjøpe en gravmaskin slik at han får ordnet opp en gang for alle. Noe som er helt greit for meg...., så lenge han selger den etterpå slik at jeg slipper å ha den i hagen for all fremtid.. hoho

1 kommentar:

  1. Tror det er en hengepil, eller sørgepil som noen kaller dem, på bildet. Det vil nok ta noen år før den blir som den på bildet, men det er absolutt mulig. Hotell Union Øye er et nydelig sted; venninna mi jobbet der for noen år siden, forresten.

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)