onsdag 26. august 2009

Ny nettbutikk & Konkurranse!

Kan det bli bedre?! :D

For å bli med på konkurransen må du gå inn på denne bloggen, skrive en kommentar under innlegget jeg linker til, samt legge ut ett innlegg selv med bildet under her :) Enkelt som bare det! Om du gjør dette, er du med i trekningen av 3 gavekort à 200,-!! *hurra* Fristen er 30. august, så her er det bare å hive seg rundt!




Jeg har vært innom nettbutikken og plukket meg ut noen ting som jeg bare "MÅ HA" hehe




Dette vegghodet skal jeg ha til podens rom.. Passer midt i blinken med de andre fargene som jeg skal ha der..!



Dette var de utsolgt for nå :S Men det skulle komme inn igjen!!! :D Kanskje putte det i adventskalenderen eller noe? Hmm..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)