torsdag 27. august 2009

Merkelapper..

Nå som jeg har fått helt dilla på å sy... Så har jeg tenkt litt på å kanskje bestille noen merkelapper til å ha på.. Ikke noe stort og prangende, og ikke for å skryte.. Men hadde vært litt morsomt å få satt navnet sitt på det man gir bort..

Men så er det store spørsmålet.. Hva skal stå på lappene?! Jeg er så dårlig på å finne på navn.. Altså.. Den ene katten vår har beholdt navnet som hun hadde fått av matmora og så har jeg to navneløse hannkatter hjemme.. Det sier vel sitt?

Jeg slet lenge nok med å finne ut hva bloggen skulle hete.. og nå står jeg bom fast.. Tanken min var at jeg skulle lage to forskjellige, en i "guttefarger" og en i "jentefarger" slik at jeg kan velge den som passer best.. Vil noen hjelpe meg?? Jeg laget to nå, men er ikke helt fornøyd..




Hva tror dere? Noen som kunne tenke seg å lage et forslag til meg?
Vurderer å bestille her i fra, men om du vet om en annen/bedre forhandler så tips i vei!

Om jeg får inn en del forslag skal dere ikke se bort i fra at jeg kan gjøre det hele om til en konkurranse, med en aldri så liten premie til vinneren... ;)

Så kom med forslag til formulering, og gjerne med motiv og fargevalg!
Om du lager et forslag kan du maile det til meg på idun.kvalsvik@gmail.com, så kan jeg lage ett eget innlegg der jeg legger forslagene i... Nå er jeg spent...! 

7 kommentarer:

  1. Så spennande :-D
    Har ingen forslag eg desverre da.. men lykke til :-D

    SvarSlett
  2. Wow, så kult. Visste ikke man kunne bestille slike lapper. Skal tenke litt på de navneforslaget ditt. Ikke mer fantasifulle her i huset. Vi har 2 hannkatter, de heter Svart og Hvit (Hører med til historien at det var 3-åringen som valgte navn). ;D

    SvarSlett
  3. Hva om du liksom fikser deg lapper som insinuerer at du driver egen butikk eller noe i den duren da: Iduns systue, eller Iduns nåløye. Eller fiks deg eget designnavn som er ditt: "Korssting & sånn", "Knapper & glansbilder", "Nål & tråd", "Idun/unpi". Nei, jeg aner ikke. Synes dette var så god ide, med de merkelappene, at jeg skal få lagd noen det står Linn Pinns sukkerspinn på. Og jeg syr ikke en gang, så bra ide var det. Hohohoho!

    SvarSlett
  4. Hei hei.
    Merkelappar eg kjekt å ha på det ein lagar,
    og eg bestiller mine fra Sabo,
    og der er det mange forskjellige skrift og design å velge mellom.
    Eg er fornøgde med dei eg har bestilt ivertfall.
    Namn er ikkje så enkelt å finne på, men som oftes er det enkle det beste.
    Ha ei fin og god helg.
    Smil H

    SvarSlett
  5. Du finn merkelappane på www.sabo.no

    SvarSlett
  6. Kreativ du er. :)
    Jeg likte teksten "Idun Design", men med "knapp". Altså en kombinasjon av de to.

    Ønsker deg og dine en god helg! :)

    SvarSlett
  7. Hei på deg! Tusen takk for hundetipset. :) Håper du får en flott lørdag! Kjempefine merkelapper. Jeg er dessverre ikke mye til hjelp, for jeg likte dem begge to. :)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)