torsdag 27. august 2009

Vræææææl!

Nå altså!!! :O
Jeg har en stund hatt lysst på en slik Pantone-kopp.. Og hadde bestemt meg for at når fagprøven min var besått så skulle det være min premie. En Mediegrafiker må da ha Pantone-kopp må vite! hehe.. Men i alle fall.. Har ved å lese forskjellige blogger osv funnet at heals.co.uk solgte de enkeltvis.. Så i dag var dagen jeg skulle bestille... Fagbrevet i boks, og med lønna på konto var alt klart.. Koppen var trygt plassert i handlekurven, etter at jeg hadde landet på at jeg måtte ha en "lilac"... Når jeg skulle fullføre kjøpet måtte jeg enten logge på eller opprette konto, ok... Null stress.. Fyller inn alle mine opplysninger helt ned til; select country.. For det fikk jeg bare to valg.. Great Britain (UK) eller et annet som jeg ikke husker nå, men som også betyr England.. :S
Så de sender tydeligvis ikke til adressater utenom de Britiske øyer..! Hva gjør jeg nå?!?! Jeg VIL ha en slik kopp!!!!! Og eneste norske forhandleren jeg har funnet selger de kun i sett.. Og det minste settet kostet ca 400,- og bestod av 4 kopper.. Greit nok det.. Men jeg vil bare ha EN, og jeg vil bestemme fargen selv....... :S

*hjelp?*


2 kommentarer:

  1. Du får skaffe deg en engelsk venn på facebook som kan sende deg koppen. ;D

    SvarSlett
  2. haha Linn, det var en god idè ;) Har du en til meg? ;)
    Jeg kom plutselig på at jeg kanskje kan finne en på eBay.. Så jeg skal søke der i kveld ;)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)