tirsdag 11. august 2009

Fotograf: Maria Reme

I går når jeg satt på nettet og var på jakt etter noe helt annet, kom jeg over hjemmesiden til fotografen Maria Reme. Og jeg ble sittende å se på alle de lekre bildene i galleriet hennes..! Hun hadde tatt mange lekre interiørbilder! Mye annet også altså, men det var interiørbildene jeg falt for.. For det er ikke enkelt! Jeg anbefaler ett besøk..
I dag når jeg var å handlet meg lunsj var jeg bortom bladhyllen og plukket med meg nyeste Rom 123, og jammen var det ingen ringere enn Maria Reme som stod bak bl. a. forsidebildet! 

På bildet under ser dere denne månedes forside av Rom 123 + et interiørbilde tatt av Maria Reme, hentet fra hjemmesiden hennes.

2 kommentarer:

  1. Hei! Det bladet har jeg ikke lest enda, holder fortsatt på med å bla i ikeakatalogen.. :D
    Ville bare svare på dette med kjoler og mønster og slikt. Jeg kjøper vanligvis mønster og sliter med å tilpasse dem, men med den nye sømbysten går det myye bedre. Noen mønstertyper kan du kjøpe med forskjellige cup-størrelser og det er jo finfint. Du kan jo gå i en sømbutikk og spørre om hjelp til å finne et sånt mønster. De har som regel en hel masse bøker å lete gjennom etter stoff. Mine favorittmønstre kommer fra Simplicity de aller enkleste der er veldig greie å få til og sømsmånn er allerede lagt til i mønsteret. :)

    Camilla

    SvarSlett
  2. Takk for tipset. Var mye fint der inne. :)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)