fredag 21. august 2009

Nakent?


Som sagt tidligere driver vi nå å beiser huset, og det skal bli hvitt.. Nå er det veggen på nedsiden som står for tur, og i den anledning tok min kjære av sprossene i går. Og innvendig utgjorde det en stor forkjell! Den ble mye lettere og lysere! Men mannen mener at huset kanskje vil se litt rart ut fra utsiden? Litt nakent? Hva tror dere? Det frister veldig å la de være av.. Dere kan se huset med sprossene på i margen ved siden av her. Skal prøve å få tatt et bilde av vinduene fra innsiden og ut i kveld!

5 kommentarer:

  1. Personleg synest eg det er fint med to fargar på huset. Treng ikkje vere ein kontrast, kan vere ei sjatering. Men dokke får sjå når alt er mala om dokke er nøgd eller ikkje. Personleg smak ligg i navnet. Berre dokke kan bestemme :-) Lykke til vidare med malinga.

    SvarSlett
  2. Takk for det, benytter fineværet og håper på å bli ferdig ;)

    Vi skal ha lys grå der det nå er blått, og det okergule blir eggehvitt..
    Det jeg funderte på er om vi skal beholde de "rutene" som er på selve vinduet? hmmm....

    SvarSlett
  3. Synes vel egentlig det så "lunere" ut med sprosser, men om det utgjorde stor forskjell med tanke på lys innvendig, så ville jeg latt være å ha de på igjen. Innsiden av huset er viktigst for min del, lys utenfra er alfa omega, derfor har vi ikke gardiner her hjemme. Så får det se så teit du det bare vil fra utsiden. Dere kan jo bare ta de på senere. Heller la de være av nå på høsten så dere får sugd i dere max med lys før den lange vinteren kommer. ;)

    SvarSlett
  4. Her tror jeg ikke at jeg har vært før... Koselig blogg du har.
    Tror jeg ville valgt å prøve uten sprosser siden det ga mest lys inn. Viktig det nå når høstmørket kommer.
    God helg!

    SvarSlett
  5. Heisann:))
    Syns det så flott ut uten sprosser..,men det er når en ser det gule huset.kanskje sprossene blir flotte når huset blir hvitt!!
    Det blir jo renere og enklere med alt i samme farge..syns jeg da,for vi har d:)))enkelt å male/beise når det er i samme:))
    Lykke til!!
    Klem:)

    SvarSlett

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)