mandag 16. november 2009

Lun stemning i stua, og ny header..

Er ikke heelt klar for adventsstemning i bloggen ennå, selv om jeg har en plan om la den snike seg inn på stua til helgen i anledning juleverksted.. Så jeg ordner en myk overgang med ny header og snø, så kommer de lilla bildene etterhvert..



I skrivende stund nyter jeg duften av fersk gjærbakst som snart er klar til å nytes.. Jeg har nemlig verdens beste mann! For da fruen klaget over hodepine, og at hun hadde lyst på ferskeboller (damn you Jorid som er så flink å bake... hehe), så gikk han på kjøkkenet og satte en liten deig... *smelt* Er det noe rart jeg elsker ham? Skulle lagt ut bildebevis at det er han som har baket, men tviler på jeg blir tilgitt om jeg distribuerer bilder av ham som baker på kjøkkenet, ikledd stilongs og t-skjorte.... *hihi*



Den samme flotte mannen står bak mine nydelige, hvite roser som utgjør et flott stilleben sammen med levende lys, fattigmannssølv, zink, glass og engler...



Jeg har alltid hatt en greie for engler, og dette søte paret er mine favoritter for tiden.



Hvem har sagt at whiskyglass er forbehold edelt, brunt brennevin? Her huser det en lykkelig svibel som snart har tenkt å blomstre.. Ha en nydelig mandagskveld dere! Nå skal jeg pleie hodepinen med boller... *hihi*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om du vil legge igjen ett ord, eller to, så blir jeg veldig glad :)